Izjava na plakatu; 4. (izpitna) naloga, Tipo II

Kontekst
Za umetniške in oblikovalske prakse so značilne intelektualna brezmejnost in kritična odzivnost. V zgodovini so umetniki s svojimi stvaritvami mnogokrat pomembno reflektirali družbene probleme in pomagali pri razumevanju le-teh. Aktualen primer –, ki v najširšem smislu opozarja človeštvo na izčrpavanje planeta, na katerem migriramo – je izjava slovite performerke Marine Abramović: „We’re all in the same boat“. Z njo je obeležila letošnjo 50. tržaško regato Barcolana in razplamtela politične strasti. Na eni strani so izjavo v avantgardnem likovnem jeziku prepoznali kot politično propagando in jo označili za nasprejemljivo, na drugi strani so naročniki izjavo trdno zagovarjali kot univerzalno sporočilo, ki vse nas opozarja na okoljsko problematiko in jo uporabili za namene promocije regate. Umetnica ni odstopila od svoje ideje in ostala nedosegljiva za komentarje.

Naloga
Na listu dimenzije pokončni A2 (420 × 596 mm) oblikuj tipografski plakat z izjavo: „We’re all in the same boat“.

Izvedba
Plakat lahko oblikuješ analogno ali digitalno črno-belo ali v barvah. Uporabiti smeš le tipografska sredstva (pisave). Uporaba podob (ilustracije ali fotografije) ni dovoljena.

Nasvet
Dobro se seznani z družbenim kontekstom izjave. Premisli o mnogih plasteh njenenega sporočila in se odzovi z lastnim vizualnim jezikom.

Časovnica
– 1. korektura, 18. december 2018: organizacijske skice, zasnova predstavitve (obvezno na papirju)
– 2. korektura, 8. januar 2019: potrditev celote in podrobnosti za izvedbo (obvezno na papirju)
– oddaja s prezentacijo: 15. januar 2019: visokoresolucijski print na papirju, datoteke pdf tukaj

Plakat opremi s kolofonom v velikosti 10 t. e.:
Ime in Priimek, Tipografija II, 2018/2019, 4. naloga: Izjava na plakatu (M. Abramović: „We’re all in the same boat“)

Comments are closed.